Заходи спільно з Херсонським  профорієнтаційним

центром «ДАНИЛА»

 

№ п/п

Заходи

Дата проведення

Відповідальний

1.

 

Профорієнтаційні консультації

Вересень, 2018

Травень, 2019

Гуцол І.В. – соц. педагог

2.

 

 

   Тренінгові заняття з учнями   

   9-11 класів. Згідно програми «Людина і світ професій», Кіхтенко С.С.

Жовтень, 2018

Березень, 2019

 

Гуцол І.В. – соц. педагог

3.

Вивчення  світу професій за покликанням. Використання відео матеріалу ТВ Проекту «Професія & Професіонали»

Протягом року

Гуцол І.В. – соц. педагог

4.

Профорієнтаційні консультації для батьків під час батьківських зборів

Жовтень, 2018

Лютий, 2019

 Кіхтенко С.С.- директор проф.центра «ДАНИЛА»

Гуцол І.В. – соц.педагог

5.

Ознайомлення з учбовими закладами . Інформаційна зустріч з учнями 11 кл. з профорієнтації щодо вступу в професійні навчальні заклади.

Протягом року

Гуцол І.В. -  соц. педагог

6.

Бізнес гра для учнів 11 класу спільно зі студентами ХДУ

Жовтень,  2018

 Кіхтенко С.С.- директор проф.центра «ДАНИЛА»

Гуцол І.В. – соц.педагог

7.

Бесіда «Професії майбутнього». Перегляд  фільма.

 Грудень, 2019

Гуцол І.В. – соц.педагог

8.

Екскурсії на підприемства

 Протягом року

Кіхтенко С.С.- директор проф.центра «ДАНИЛА»

Гуцол І.В. – соц.педагог

Класні керівники 8-11 кл.

 

Графік проведення профорієнтаційних екскурсій на 2018\2019 н.р. «У світі професій» на основі співпраці з Херсонським міжшкільним навчально-виробничим комбінатом

№ п\п

Назва єкскурсії

Клас, кл.керівник

Дата

1.

КП «Херсонські авіалінії»

11-А, Москаленко О.В.

листопад

2.

Херсонський академічний музично-драматичний театр ім. М.Куліша

11-А, Москаленко О.В.

грудень

3.

Херсонський навчально-виробничий комбінат

9-Б, Волкова О.В.

листопад

4.

АТ « «Херсонський молокозавод «Родич»

9-А, Чайка О.В.

березень

5.

Херсонський суднобудівний завод

8-Б, Кальніченко Т.А.

квітень

6.

Херсонська обласна державна телерадіокомпанія «Скіфія»

8-А, Бондарець М.М.

квітень

7.

ПАТ «Херсонський хлібокомбінат»

10, Широченко Т.М.

квітень

КИМ ТИ ХОЧЕШ БУТИ? ЯК ДОПОМОГТИ ДИТИНІ ВИБРАТИ ПРОФЕСІЮ

26.01.2018

"Світ несправедливий! Ми повинні приймати рішення, що впливає на все наше майбутнє, коли гормони вирують і ти сам себе не розумієш!". Такі думки знайомі багатьом підліткам, якщо не більшості. Вони потребують допомоги.

 

А хто допоможе, якщо не ми з вами – школа і батьки? Вибір професії для дитини - завдання не із простих і дійсно робити його доводиться у той час, коли дитина знаходиться під впливом внутрішніх протиріч і гормональних бурь.

Але фізіологічний і психічний стан підлітка не єдина проблема в питаннях пошуку відповідного вузу. Часто робити правильний вибір заважають батьки. Ми, перебуваючи в полоні стереотипів і самовпевнених суджень, можемо легко обрубати мрії і закрити дитину в рамки жорсткої раціональності. Йти  вчитися на айтішника або бухгалтера, не йти на режисера або художника заради стабільного і високого заробітку - не так вже й раціонально, як здається, на перший погляд. Поговоримо?

Як допомогти дитині з вибором професії?

  • Для початку попрацюйте зі своїми установками. Чим більше самі по собі зрозумілі вони здаються, тим більше пильного критичного аналізу вони вимагають. Світ уже давно довів: успіх можливий всюди. Головне, займатися своєю справою. Філологи та інші "ботани" стають успішними і багатими практично без розумних пояснень "затребуваності і оплачуваності", а айтішники - животіють після закінчення вузу, тільки тому, що терпіти не можуть писати кілометрові коди або розбиратися у внутрішньому житті "заліза" ПК.
  • Тестуйте (за допомогою спеціальних тестів і власних навичок спостереження і аналізу) здібності дитини. Із перших класів давайте йому пробувати свої сили в різних напрямках діяльності. Разом розбирайтеся, що його, а що ні
  • Ближче до 8-9 класу сходіть на профорієнтаційну консультацію. Зараз багато таких консультантів, які володіють різними методиками аналізу даних дитини, знають, як розмовляти з дітьми, щоб вони змогли відкрити (для себе в тому числі) свої таланти і справжні потреби.
  • Ходіть на фестивалі професій, виставки вузів, навчальних закладів середньої ланки. Разом аналізуйте, читайте відгуки про факультети. Важливо, щоб жага реалізовуватися у тій чи іншій професії не згасла через непрофесійне навчання або неповагу до студентів і своєї роботи на кафедрах бажаного університету.

Яку професію обрати

  • Ту, яка відгукується на різних рівнях душі дитини
  • Ту, від якої у нього горять очі
  • Ту, де він може максимально розвивати свої таланти і постійно зростати.
  • Ту, де він зможе розвивати і свої особистісні якості
  • Ту, про яку мріяли не ви, а сама дитина.

Гарного вам вибору професії для дитини. Гарного і розумного.